Fandom

KLOCKI LEGO Wiki

Black Phantom

3175stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Black Phantom
Black Phantom film.jpg
Seria: LEGO Hero Factory
Postać wymyślona przez LEGO: Tak
Ma swoją (mini)figurkę: Tak

Black Phantom - jeden ze złoczyńców w świecie LEGO Hero Factory, lider Legionu Ciemności. Dokonał spektakularnego włamania się do Fabryki Bohaterów.

CharakterystykaEdytuj

Black Phantom był nieprzeciętnie inteligentny i posiadał sporą siłę fizyczną. Nosił w sobie minerał Anty-Quaza, który jest prawdopodobnie przeciwieństwem Quazy. Jego uzbrojenie stanowiła maczuga, która z jednej strony miała gigantyczną głowicę z kolcami, a z drugiej ostrze. Jego ulubionym robotem był pająkopodobny Arachnix uzbrojony w Miotacz Meteorytów.

Biografia Edytuj

Black Phantom był jednym z organizatorów Wielkiej Ucieczki z więzienia Hero Factory. Po tym, jak wszyscy więźniowie uciekli, bez postrzeżenia wszedł do siedziby Hero Factory. Za pomocą Arachnixa, uwięził wszystkich menedżerów misji. Udało mu się unieruchomić całą organizację. Włączył pole ochronne wokół budynku, aby nikt nie mógł się do niego dostać. Po tym, jak wysłał swojego Archanixa, aby zniszczył Rockę, wyłączył wszystkich menedżerów. Dokonał tego destrukcyjnym minerałem, Anty-quaza. Postanowił zniszczyć Fabrykę Bohaterów od środka, niszcząc najpierw Wieżę Montażową. Jednak młodemu rekrutowi udało się wyłączyć pole siłowe i wpuścić innych bohaterów. Razem udało im się pokonać i zakuć w kajdanki Black Phantoma.

Filmy, w których występuje Edytuj

Zestawy, w których występuje Edytuj

Black Phantom zestaw.jpg
Postacie Hero Factory
Bohaterowie:
Daniel Rocka \ Dunkan Bulk \ Jimi Stringer \ Julius Nex \ Mark Surge \ Natalie Breez \ Nathan Evo \ Preston Stomer \ William Furno
Przestępcy:
Black Phantom \ Fire Lord \ Drilldozer \ Jetbug \ Nitroblast \ Voltix \ Von Nebula \ Witch Doctor
Pozostałe postacie:
Akiyama Makuro \ Pilot Drop Ship \ Robot Wydobywczy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki