FANDOM

Berserker Uruk-Hai, Uruk-Hai
Berserk Uruk Hai
Seria: LEGO The Lord of the Rings
Odmiany: 1
Akcesoria: pochodnia

Berserker Uruk-Hai lub poprostu Uruk-Hai[1] - minifigurka pochodząca z serii klocków LEGO The Lord of the Rings. Przedstawia elitarnego orka stworzonego przez Sarumana, który podpalił lont bomby pod murami Helmowego Jaru. Pojawiła się w 2012 r. jako część tylko jednego zestawu. Jest to także mikrofigurka z serii LEGO Games i jedna z postaci w grze LEGO Władca Pierścieni: Gra Wideo.

Minifigurka Edytuj

Opis Edytuj

Minifigurka ma brązowe nogi, korpus, ramiona i dłonie oraz szary element łączący nogi i głowę. Nadruk z przodu tułowia przedstawia muskularny tors oraz dwie białe ręce odciśnięte przez Sarumana. Na plecach namalowane są kontury łopatek i kręgosłupa. Na przodzie głowy obrazki przedstawiają wielką białą plamę, oczy w formie czarnych kropek, otwarte usta pełne ostrych zębów, a także paski brązowej skóry. Z tyłu widoczne są nity i wgniecenia hełmu.

Zestawy, w których występuje Edytuj

9474 Bitwa o Helmowy Jar 2012 r. Tak 1

Mikrofigurka Edytuj

Berserker Uruk-Hai
Berserk Uruk Hai Mikrofigurka
Seria: LEGO Games
Odmiany: 1

Opis Edytuj

Mikrofigurka jest czerwona. Na głowie nadrukowane są szaro-biała twarz z czarnymi oczami i otwartymi ustami z ostrymi zębami. Na korpusie namalowane są cztery białe dłonie i kontury mięśni. Na górnej części nóg jest nadrukowana brązowa przepaska biodrowa.

Zestawy, w których występuje Edytuj

50011 The Battle of Helm's Deep 2012 r. Tak 1

Postać Edytuj

Berserker Uruk-hai
Berserk Uruk Hai LWPGW
Seria: gra LEGO Władca Pierścieni: Gar Wideo
Postać wymyślona przez LEGO: Nie
Ma swoją (mini)figurkę: Tak

Gry, w których występuje Edytuj

LEGO Władca Pierścieni: Gra Wideo Edytuj

W trybie podstawowym gry LEGO Władca Pierścieni: Gra Wideo jest jednym z wrogów na jedenastym poziomie, rozgrywającym się w Helmowym Jarze. Kiedy jest już postacią grywalną można za jego pomocą walczyć mieczem (scimitarem) i niszczyć obiekty ze srebrnych kloców LEGO za pomocą bomb. Odznacza się też supersiłą.

Przypisy Edytuj

  1. Katalog na lipiec-grudzień 2013 r., s. 64

Więcej z Fandomu

Losowa wiki