Fandom

KLOCKI LEGO Wiki

Ben 10 Alien Force

3175stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
W tym artykule znajdują się linki do nieistniejących jeszcze haseł. Jeśli możesz, zmień je w nowe artykuły.
Ben 10 Alien Force
Logo Ben 10.jpg
Dostępna w latach: 2010-2011
Główna seria: Technic
Liczba zestawów: 6

Ben 10 Alien Force – seria klocków LEGO® TECHNIC zrealizowana w oparciu o serial animowany o tej samej nazwie, wyprodukowanym przez stację telewizyjną Cartoon Network. Składała się z sześciu zestawów, które można było kupić w latach 2010-2011.

Informacje fabularneEdytuj

Akcja Ben 10 Alien Force rozgrywa się pięć lat po wydarzeniach z pierwszego sezonu serialu Ben 10. Teraz już 15-letni Ben Tennyson tworzy nową grupę nastoletnich bohaterów walczących z agresywnymi kosmitami. Musi również odnaleźć swojego zaginionego dziadka Maxa.

OpisEdytuj

Każdy zestaw przedstawiał w formie figurki akcji jednego obcego, w którego mógł przemienić się Ben. Swoją budową modele te przypominały figurki z serii BIONICLE, jednakże ich konstrukcja była znacznie bardziej uproszczona. To właśnie w tej serii wprowadzono nową metodę łączenia elementów, opartą o system kulkowych stawów. Rozwiązanie to później zastosowano jako standardowe w serii Hero Factory. Oprócz tego cechą charakterystyczną każdego zestawu były świecące w ciemności oczy i znaczek symbolizujący Omnitrix na piersi.

Lista zestawówEdytuj

KombineryEdytuj

Na bazie podstawowych zestawów można było zbudować trzy kombinery. en:Ben 10: Alien Force de:Ben 10 Alien Force

Więcej z Fandomu

Losowa wiki