FANDOM

Baza Lavertusa
Baza Lavertusa.PNG
Universum: LEGO Legends of Chima
Klasa: Budowla

Baza Lavertusa - niewielka twierdza w Zewnętrznych Krainach zbudowana przez Lavertusa.

Historia Edytuj

Wzniesienie Edytuj

Lavertus wzniósł swoją siedzibę dzięki mocy Złotego Chi, które wygrał na turnieju Speedorów w Chimie. Jego bazę czasami odwiedzały niektóre Legendarne Bestie.

Misja Lavala Edytuj

Kiedy Drużyna Lavala spotkała wygnańca podczas swojej misji, ten zaoferował im schronienie w swojej twierdzy pod warunkiem, że żaden z jej członków nie będzie myszkował w jego siedzibie po zmroku.

Opis Edytuj

Budowla składa się z różnych budynków i pomieszczeń. Niektóre z nich jak garaż, w którym znajduje się Wind Shadow czy pokój wypełniony kulami Złotego CHI są ukryte.

W jednym z pomieszczeń znajduje się warsztat pełen przedziwnych urządzeń, w tym kół i rozmaitych części zapasowych do Speedorów oraz wynalazków Lavertusa takich jak wielka armata wystrzeliwująca grubą linę, solidny, metalowy fotel z zaciskającymi się podłokietnikami i oparciem, które unieruchamiają siedzącego, mała katapulta, ogromny mechaniczny Goryl, miotacz płomieni czy grupa mechanicznych Skunksów.

Przy twierdzy znajduje się także tor do jazdy Speedorami.

Filmy, w których występuje Edytuj

Książki, w których występuje Edytuj

Czasopisma, w których występuje Edytuj

Zestawy, w których występuje Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki