Fandom

KLOCKI LEGO Wiki

Aquasharks

3178stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Aquqsharks
Aquasharks logo.png
Dostępna w latach: 1995-1996
Główna seria: Aquazone
Liczba zestwów: 5

Aquasharks - podseria klocków LEGO Aquazone. Zawierała zestawy z czarnymi charakterami tej podwodnej serii. Była dostępna w latach 1995-1997. W 1998 r. została zastąpiona podserią Stingrays.

Fabuła Edytuj

Główni przeciwnicy Akwanautów. Byli źli i podstępni. Usiłowali za wszelką cenę skraść Akwanautom kryształy energii, co jednak im się nie udawało, gdyż albo poszukiwacze byli od nich sprytniejsi, albo przeszkadzały im podmorskie zwierzęta.

Opis Edytuj

Modele podserii przedstawiały głównie różnego rodzaju łodzie podwodne. Swoim wyglądem nawiązywały do kształtów rekinów. Były one czarne z niewielkimi niebieskimi dodatkami kolorystycznymi i z półprzezroczystymi, pomarańczowymi kokpitami. Na bokach przednich tych ostatnich przylepiało się naklejki z paszczą rekina. Niektóre z pojazdów posiadały magnesy do podnoszenia skrzyń.

Baza akwarekinów była bardzo prymitywna. Była to niewielka jaskinia przykryta czarna kratą i z odbiegającym w bok mostkiem. Ciekawa za to była płytka, na której się ją budowało - miała wymodelowane w jednym miejscu podwodne wydmy.

Minifigurki były czarne z żółtym elementem łączącym nogi. Ich hełmy były zbliżone kolorem do kokpitów ich łodzi podwodnych. Jedna z nich miała zamiast normalnej dłoni hak.

Lista zestawów Edytuj

Ilustracja Numer i nazwa Wprowadzony do sprzedaży w Dostępny w Polsce Dodatkowe informacje
6104 Elementy dodatkowe do Aquazony 1996 r. Tak
6115 Skuter Akwarekin 1995 r. Tak
6135 Przeszukiwacz głębinowy 1996 r. Tak
6155 Łódz Podwodna Akwarekin 1995 r. Tak
6190 Baza Akwarekinów 1996 r. Tak

Galeria Edytuj

Źródła Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki