FANDOM

Aqua Raiders
Aqua Raiders Logo
Dostępna w latach: 2007-2008
Liczba zestwów: 10

Aqua Raiders - seria klocków LEGO® System, której bohaterami byli nurkowie poszukujący skarbów. Pierwsze zestawy pojawiły się w sklepach w styczniu 2007 r., a ostatnie zniknęły ze sprzedaży w ciągu następnego roku. Seria ta nie miała nic wspólnego z podserią LEGO Aquazone praktycznie o tej samej nazwie, Aquaraiders.

Tło fabularne Edytuj

Grupa nurków poszukiwała w rejonie Trójkąta Bermudzkiego skarbu starożytnego króla. Używali najnowocześniejszych łodzi podwodnych. Na drodze stawały im różne monstra, jak np. gigantyczny rekin, krab czy ośmiornica oraz złe szkielety.

Opis Edytuj

K7776

Wszystkie regularne zestawy.

Z zestawów budowało się: mniejszy lub większy statek głębinowy, jakiś element dna morskiego i składaną z klocków figurkę strażnika skarbu. Największy zestaw służył również do złożenia podwodnej bazy nurków. Modele wehikułów i bazy miały żółto-czarną kolorystykę i wyposażone były, poza najmniejszymi zestawami, w sprężynowe wyrzutnie pocisków o gumowych główkach. Niektóre statki miały magnesy ułatwiające podnoszenie skrzyń ze skarbami, inne ramiona zakończone szczypcami.

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj