FANDOM

Ann Lee
Ann Lee.png
Seria: LEGO Monster Fighters
Odmiany: 1
Akcesoria: kusza

Ann Lee - minifigurka pochodząca z serii klocków LEGO Monster Fighters. Przedstawia jedyną kobietę w zespole Dra Rodneya Rathbone'a. Pojawiła się w 2012 r. jako część dwóch zestawów.

Opis Edytuj

Minifigurka ma jasnoniebieskie nogi, biały korpus i ramiona oraz żółte dłonie i głowę. Na prawym udzie ma nadrukowane trzy białe główki czosnku związane sznurkiem, a na lewym dwa brązowe kołki przypięte ciemnoczerwonym paskiem ze złotą sprzączką. Nadruk na tułowiu jest zarówno z przodu jak i z tyłu. Przedstawia on wiśniowy gorset założony na białą koszulę, a także biodra w jasnoniebieskich spodniach. Bluzka z przodu, zarówno po lewej jak i prawej stronie ma trzy cieniutkie, pionowe, czerwone paski, z czego ten znajdujący się na zewnątrz jest pofalowany. Również z przodu namalowany jest okrągły, srebrny wisiorek. Głowa posiada dwie twarze - jedną poważną i drugą z pobłażliwym uśmieszkiem. Obie mają cienkie brwi, czarne oczy z białą plamką na górze każde, rzęsy, pomarańczową, pionową kreskę na lewym oku, uszminkowane na ciemnoczerwono usta. Na głowie ma jasnobrązowe włosy w kok, których wkłada się strzałę.

Zestawy, w których występuje Edytuj

9462 Mumia 2012 r. Tak 1
9467 Pociąg widmo 2012 r. Tak 1

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Postać Edytuj

Ann Lee
Ann Lee postać.jpg
Zawód/zajęcie: Walka z potworami i z duchami
Seria: LEGO Monster Fighters
Postać wymyślona przez LEGO: Tak
Ma swoją (mini)figurkę: Tak

Charakterystyka Edytuj

Ann jest odważna. Jest też bardzo pomysłowa, lubi przemieniać sprzęty domowe w broń. Zna starożytną sztukę walki z użyciem kija od sztoki. Potrafi pilotować samolot. Na lewym oku ma szramę po pazurze czarownicy.

Biografia Edytuj

Dr Rodney Rathbone spotkał ją w hangarze, kiedy szukał odpowiednio odważnego pilota, by udać się z nim do świata potworów.

Ciekawostki Edytuj

  • Jej głównym przeciwnikiami są duchy.

Zobacz też Edytuj

  • Nya - minifigurka i postać z serii LEGO Ninjago równie odważnej i walecznej kobiety.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki