Agori Defender.jpg

Menu główne gry

Agori Defender - darmowa gra poświęcona BIONICLE.

CelEdytuj

Celem gry jest obrona osadników Agori, korzystając z pięciu wojowników, czyli Tahu, Strakka, Gresha, Maluma i Takanuvy. Obrońców można ustawić w niemalże dowolnym miejscu na planszy, oprócz ścieżek (po których poruszają się najeźdzcy). Należy wyeliminować wszystkich nacierających przeciwników. Dzięki temu zwiększa się poziom Protodermis. Substancję można wydawać na zakup obrońców oraz ich mocy specjalnych. Nie można dopuścić, aby zginęli wszyscy Agori, w przeciwnym razie poziom nie zostaje zaliczony.

UlepszeniaEdytuj

Obrońców można ulepszać. Należy kliknąć na wojownika i wybrać jedną z opcji w menu ulepszeń. Dostępne są trzy ulepszenia:

  • siła ognia (zwiększa zadawane obrażenia)
  • szybkość strzału (zwiększa szybkość strzelania)
  • zasięg (zwiększa zasięg obrońców)

Istnieją też rangi obrońców. Zdobywają je oni, kiedy z nich korzystamy. Maksymalnie można osiągnąć rangę 5.

Aby zdobyć specjalne moce, należy zbierać fragmenty złotego pancerza. Każda część pancerza odblokowywuje kolejną moc:

  • Kula ognia: zadawanie obrażeń
  • Wir: spowalnianie wrogów
  • Tornado: zadawanie obrażeń
  • Błsykawica: zadawanie obrażeń
  • Wicher przemian: spowalnianie wrogów
  • Ognisty deszcz: zadawanie obrażeń

Lista przeciwnikówEdytuj

  • Rakshi Wzroku Cieplnego
  • Skakdi
  • Skralle
  • Łowcy Kości
  • Tuma

Linki zewnętrzneEdytuj

Gra na Lego.com

Więcej z Fandomu