FANDOM

Atak Szeloby
9470
Numer: 9470
Seria: The Lord of the Rings
Wprowadzony do sprzedaży w: 2012 r.
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 3
Opakowanie: Pudełko

9470 Atak Szeloby - zestaw klocków LEGO z serii The Lord of the Rings służący do złożenia figurki pajęczycy Szeloby, modelu wejścia do jaskini oraz trzech minifigurek wraz z akcesoriami: Froda Bagginsa, Samwise'a Gamgee i Golluma. Został zrealizowany w 2012 r. Od 8 roku życia.

Twórca Edytuj

Zestaw został opracowany przez projektanta firmy LEGO Nicholasa Grovesa.

Opis Edytuj

Zestaw zawiera 227 części, w tym linkę. Klocki w większości są typu System, jednak kilka jest również typu Technic. Mają one głównie czarny, szary i brązowy kolor. Na niektórych z nich znajdują się nadrukowane obrazki, np. detale stroju Hobbitów czy oczy Szeloby. Wśród akcesoriów dla ludzików znajdują się: pierścień, dwa miecze, dwie peleryny, flakonik i ryba.

Szeloba Edytuj

Figurka pajęczycy Szeloby zbudowana jest z większości klocków zestawu. Ma ona ruchome odnóża i szczęki. Wewnątrz odwłoka ukryty jest kołowrotek z białą linką imitującą pajęczynę. Sznurek rozwija się za pomocą znajdującego się na spodzie figurki pokrętła. Linka zakończona jest haczykiem co pozwala na zawieszenie na czymś pająka. Figurka ma ok. 7 cm długości.

Wejście do jaskini Edytuj

Model wejścia do jaskini zbudowany jest z szarych i ciemnoszarych klocków. Z jednej strony zdobią go części przedstawiające pnącza. Z lewej strony wbudowana jest niewielka katapulta, z której można wyrzucać minifigurkę Golluma do niespodziewanego i nagłego ataku. Model ma ok. 8 cm szerokości.

Cytat z LEGO.com Edytuj

LEGO.com-icon-yellow

Przebiegły Gollum, by zdobyć Pierścień prowadzi hobbity do kryjówki gigantycznej pajęczycy - Szeloby.

Minifigurki Edytuj

Galeria Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj