FANDOM

Kopaka Nuva
8571.jpg
Numer: 8571
Seria: Bionicle
Wprowadzony do sprzedaży w: 2002 r.
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 0
Opakowanie: Plastikowa puszka

8571 Kopaka Nuva - zestaw klocków LEGO z serii Bionicle wydanym w 2002 r. Służy do zbudowania figurki akcji Kopaki, Toa Nuva Lodu.

Opis Edytuj

Opakowanie zestawu stanowi plastikowa puszka. W jej wnętrzu znajdują się 43 części typu Technic, jedna typu System i instrukcja składania modelu. Elementy są w kolorach: białym, srebrnym, czarnym, jasnoszarym i - jeden prześwitujący - w jasnoniebieskim. Figurka nie ma wyraźnie zaznaczonych dłoni, niemniej jednak trzyma w nich broń o dwóch ostrzach i okrągłą tarczę (jedyny element tupu LEGO System). Dzięki prostemu mechanizmowi złożoneu z kilku osiek i kół zębatych można poruszać ramieniem dzierżącym miecz w górę i w dół za pomoca pokrętła na plecach. Na twarzy ma złożony klocek w formie Kanohi Akaku Nuva, Maski Nuva Rentgenu. Jego broń można zmienić w parę łyżew, poprzez przypiecie ostrzy do stóp.

Kombiner Edytuj

W połączeniu z klockami z zestawów 8567 Lewa Nuva i 8570 Gali Nuva części Kopaki Nuva służą do złożenia większej figurki, przedstawiającej Wairucha Nuva. Siedem środkowych etapów znajduje się na końcu instrukcji.

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki