FANDOM

Nui-Rama
8537.png
Numer: 8537
Seria: LEGO BIONICLE
Wprowadzony do sprzedaży w: 2001 r.
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 0
Opakowanie: Kartonowe pudełko

8537 Nui-Rama - zestaw klocków LEGO z serii Bionicle. Pojawił się w 2001 roku. Służy do złożenia dwóch figurek akcji przedstawiających muchopodobne stworzenia o nazwie Nui-Rama. Od 8 roku życia.

Opis Edytuj

Opakowaniem zestawu jest kartonowe pudełko. Zawiera ono 138 części typu Technic oraz dwie instrukcjebudowy. Klocki mają kolory: czarny, szary, jasnozielony, pomarańczowy oraz niebieski.

Swoim kształtem figurki przypominają pistolet z owadzią głową. Prosty mechanizm z gumkami umieszczony w środkowej części każdego modelu, pozwala - po przesunięciu dźwigni do przodu - na zwolnienie prętów-skrzydeł, które wystrzeliwują do przodu. Służy to do zabawy, w której dwóch zawodników staje w niewielkiej odległości na przeciwko siebie i stara się skrzydłami swojego Nui-Ramy strącić Kanohi-oczy z figurki przeciwnika.

Różnice pomiędzy modelami polegają na kolorystyce (jedna zawiera elementy jasnozielone, druga pomarańczowe) oraz na wygladzie pyska - u jednej przypomina on hak, druga zaś ma wystające do góry kły.

Kombiner Edytuj

Klocki z obu figurek można użyć do budowy kombinera przedstawiającego Nui-Kopena. Etapy konstrukcji znajdują się na końcu instrukcji pomarańczowego Niu-Ramy.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki