FANDOM

Gali
8533.jpg
Numer: 8533
Seria: Bionicle
Wprowadzony do sprzedaży w: 2001 r.
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 0
Opakowanie: Plastikowa puszka

8533 Gali - zestaw klocków LEGO z serii Bionicle wydanym w 2001 r. Służy do zbudowania figurki akcji Gali, Toa Mata Wody. Był jednym z pierwszych, sześciu zestawów Bionicle.

Opis Edytuj

Opakowanie zestawu stanowi tzw. kanister - plastikowa puszka z wieczkiem z rowkami, w których można umieścić maskę Toa. W jego wnętrzu znajduje się 35 części typu Technic i instrukcja. Elementy są w kolorach: niebieskim, jasnoniebieskim, czarnym, jasnoszarym i - jeden prześwitujący - w żółtym. Figurka nie ma wyraźnie zaznaczonych dłoni, niemniej jednak trzyma w nich sierpowate bronie o nazwie Wodne Haki. Dzięki prostemu mechanizmowi złożoneu z kilku osiek i kół zębatych można poruszać ramionami w górę i w dół za pomoca pokrętła na plecach.

Kombiner Edytuj

W połączeniu z klockami z zestawów 8535 Lewa i 8536 Kopaka części Gali służą do złożenia większej figurki. Trzynaście pierwszych etapów znajduje się na końcu instrukcji.

Cytat z LEGO.com Edytuj

LEGO.com-icon-yellow.png

Potężna jak ocean !

Gali, jedyna żeńska Toa, może kontrolować potęgę fal morskich! Kiedy jest rozgniewana, potrafi doprowadzić do tsunami lub sztormów. Niech ci towarzyszy w odkrywaniu wód wokół Mata Nui. Użyj jej mocy w walce z Makutą ! Jej Wodne Haki pomogą ci wyjść cało z każdych kłopotów i pułapek.

Ciekawostki Edytuj

  • Zostały zrobione dwie wersje tego zestawu: jedna z mini promocyjną płytą CD, druga bez niej.
  • Gali nosi Kanohi Kaukau, Maskę Wodnego Oddechu.

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki