FANDOM

8129 AT-AT Walker
250px
Numer: 8129
Seria: Star Wars
Wprowadzony do sprzedaży w: 2010
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 8

8129 AT-AT Walkerzestaw z serii Star Wars, podserii Classic Star Wars, wydany w 2010 roku.

OpisEdytuj

8129 AT-AT Walker jest to jeden z największych zestawów wydanych w 2010 roku z serii Star Wars. Zestaw zawiera instrukcję budowania i 815 elementów. Z części klocków można zbudować osiem minifigurek: Luke'a Skywalkera (w stroju pilota), Hana Solo, C-3POŻołnierza Rebelianta w (wersji Hoth), Pilota AT-AT, Generała Veersa oraz dwóch Szturmowców.

Natomiast z pozostałych elementów skonstruować można ogromny pojazd Imperium o nazwie AT-AT. Posiada on otwierany kokpit z miejscem dla pilota, wystrzeliwane pociski rakietowe. Oprócz tego pojazd ma także ruchomą "głowę", w której mieści się kokpit oraz cztery ruchome nogi, na których wspiera się metalowy kolos. Kadłub AT-AT jest otwierany, a wjego wnętrzu można umieścić Szturmowców. W kolorystyce machiny przeważają kolory: umiarkowany kamienny szary, kamienny ciemnoszary, czarny oraz biały.

Do tego z elementów, jakie oferuje zestaw, zbudować można jeszcze działo Rebeliantów z miejscem dla jednej minifigurki.

Linki zewnętrzneEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki