FANDOM

General Grievous Starfighter
8095
Numer: 8095
Seria: Star Wars
Wprowadzony do sprzedaży w: 2010 r.
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 3
Opakowanie: Pudełko

6095 General Grievous Starfighter - zestaw klocków LEGO z serii Star Wars służący do złożenia modelu tytułowego statku kosmicznego oraz trzech minifigurek wraz z akcesoriami: Generała Grievousa, Rycerza Jedi Nahdara Vebba i droida A4-D. Został zrealizowany w 2010 r. Od 8 roku życia.

Opis Edytuj

Zestaw zawiera 454 części, w tym naklejki. Klocki są zarówno typu System jak i Technic. Mają one głównie czarny i szary kolor.

Jako główny model buduje się gwiezdny myśliwiec generała Grievousa. Kokpit schowany jest pod przesuwaną owiewką. Detale w jego wnętrzu są obrazkami na naklejkach. Aby włożyć minifigurkę Grievousa do środka należy odpiąć jej najpierw dolne ramiona. W silnikach znajdują się ukryte pociski, które wystrzeliwuje się poprzez popchnięcie. Inna rakieta podczepiona jest pod spód modelu. Na górze, obok silników znajdują się działka laserowe. Ogon statku można opuszczać i unosić.

Część klocków w zestawie służy do złożenia obrotowego fotela Grievousa i kawałka ściany z uchwytami na miecze świetlne i blaster generała. Zarówno fotel jak i ściana stoją na czarnej płytce.

Cytat z LEGO.com Edytuj

LEGO.com-icon-yellow

Podczas powrotu do kryjówki w celu obmyślenia kolejnego ataku na Republikę generał Grievous zostaje zaatakowany przez Rycerza Jedi, Nahdar Vebba. Z pomocą zaufanego droida A4-D i szybkiego myśliwca pod ręką trudno będzie zatrzymać generała Grievousa!

Minifigurki Edytuj

Galeria Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj