FANDOM

Pościg uliczny
250px
Numer: 79104
Seria: Teenage Mutant Ninja Turtles
Wprowadzony do sprzedaży w: 2013 r.
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 5

79104 Pościg ulicznyzestaw z serii Teenage Mutant Ninja Turtles, wydany w grudniu 2012 roku. Składa się z 620 części. Cena katalogowa zestawu wynosi 329,99 zł. Przedział wiekowy zestawu to 7-14 lat.

OpisEdytuj

Zestaw ten zawiera instrukcję oraz 620 klocków. Można z nich zbudować cztery minifigurki: Leonarda , Michelangela , Kraanga i Foot Soldiera oraz figurkę Dogpounda . Składamy z nich także furgonetkę do pizzy oraz wóz skorupiasty.

Furgonetka jest w większości biała, u spodu jest czerwona, a dach jest zielony. Koła mają szare felgi i czarne opony. Na dachu znajduje się napis "Antonio's PIZZA RAMA". Z tyłu pojazdu znajdują się dwa spore pojemniki z mutagenem. 

Wóz skorupiasty jest w większości żółty, jego dach jest oliwkowy. Tylne koła są większe od tych przednich. Po obu bokach na środku znajdują się różowe płytki z grafiti. Na dachu znajduje się wyrzutnia pocisków.

Opis z LEGO.comEdytuj

LEGO.com-icon-yellow.png

Dogpound mknie przez miasto w furgonetce do pizzy, ale zamiast jedzenia rozwozi toksycznego gluta! Leonardo i Michelangelo ruszają w pościg w zaawansowanym wozie skorupiastym, aby zatrzymać to rozwścieczone psisko! Otwórz ogień z obrotowego działa LEGO® Technic! Podnieś boczne panele wozu skorupiastego, aby dostać się do panelu komputerowego, stojaka na broń i deskorolki! Jeśli zajdzie potrzeba, przenieś pościg z ulic na tory — unieś koła z gumowymi oponami, aby odsłonić koła kolejowe! Nawet jeśli uda się zatrzymać Dogpounda, do walki staną jego wspólnicy: Kraang wspomagany przez żołnierza. Zestaw zawiera 3 minifigurki: Leonarda, Michelangela i żołnierza oraz 2 postaci: Dogpounda i Kraanga.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki