FANDOM

Atak na jaskinię żółwi
250px
Numer: 79103
Seria: Teenage Mutant Ninja Turtles
Wprowadzony do sprzedaży w: 2013 r.
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 5

79103 Atak na jaskinię żółwizestaw z serii Teenage Mutant Ninja Turtles, wydany w grudniu 2012 roku. Składa się z 488 części. Cena katalogowa zestawu wynosi 229,99 zł. Przedział wiekowy zestawu to 6-12 lat.

OpisEdytuj

Zestaw ten zawiera instrukcję oraz 488 klocków.  Można z nich zbudować pięć minifigurek: Leonarda, Rafaela, Mistrza Splintera, mrocznego ninja i Foot Soldiera. Składamy z nich także tytułową jaskinię żółwi.

Jaskinia składa się z dwóch części. Skrzydło ćwiczebne znajdujące się po lewej stronie posiada   kukłę treningową oraz małą zbrojownię. 

Trój-poziomowa kryjówka żółwi to największa część Setu. Na parterze znajduje się laboratorium Donatella, w którym znajduje się mutagen. Parter posiada także mechanizm imitujący działanie podłożonego pod ścianę materiału wybuchowego. Na piętrze kryjówki można znaleźć piec do pizzy z mechanizmem odrzutowym aktywowanym pstryczkiem z tyłu budowli. Trzeci poziom jaskini to kawałek ulicy w Nowym Jorku. Znajdują się tam lampa, hydrant i właz do miejskich kanałów. Jest tam również ściana z napisem "MUTANTS RULE!". 

Opis LEGO.comEdytuj

[1]To jest opis, który pochodzi z LEGO.com. Nie należy go modyfikować.

Trwa dzień intensywnych ćwiczeń w kryjówce żółwi. Pomóż mistrzowi Splinterowi uczyć Leonarda sztuki ninja, używając do tego obrotowego manekina treningowego. Potem weź się za eksperymenty w laboratorium Donnie. Wtem kryjówką wstrząsa eksplozja, spowodowana atakiem mrocznego ninja i pomagającego mu żołnierza! Nie chowaj się w skorupie, lecz stań do walki! Walcz na wszystkich 3 poziomach kryjówki żółwi, używając 10 broni i pieca wystrzeliwującego pizzę! Złoczyńcy drogo zapłacą za wejście na terytorium żółwi! Kiedy walka dobiegnie końca, uruchom piec i odpocznij w sali z konsolą do gier i plazmowym telewizorem. Możesz też wyjść na ulicę z deskorolką, aby wykonywać ewolucje na minirampie! Zestaw zawiera 5 minifigurek: Leonarda, Rafaela, mistrza Splintera, mrocznego ninja i żołnierza.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki