FANDOM

W tym artykule znajdują się linki do nieistniejących jeszcze haseł. Jeśli możesz, zmień je w nowe artykuły.
Ucieczka z laboratorium Kraanga
250px
Numer: 79100
Seria: Teenage Mutant Ninja Turtles
Wprowadzony do sprzedaży w: 2013 r.
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 3

79100 Ucieczka z laboratorium Kraangazestaw z serii Teenage Mutant Ninja Turtles, wydany w grudniu 2012 roku. Składa się z 90 częśći. Cena katalogowa zestawu wynosi 69,99 zł. Przedział wiekowy zestawu to 5-12 lat. 

OpisEdytuj

Zestaw ten zawiera instrukcję oraz 90 klocków. Można z nich zbudować dwie minifigurki: Michelangela i Foot Soldera oraz figurkę Kraanga . Składamy z nich także laboratorium Kraanga i łazik Kraanga. Laboratorium zbudowane jest na jasnoszarej płytce 4x6. Większość miejsca zajmuje więzienie, które z jednej strony otoczone jest szybą, a z drugiej osłonięte czterema wiązkami lasera. W więzieniu znajduje się mechanizm, który wybija szklaną część aresztu i uwalnia żółwia. W laboratorium znajduje się też miejsce na bron żółwia oraz panel sterowania. Mech posiada cztery ruchome kroczniki, między którymi znajduje się element zasilający. Głowica machiny obraca się o 360 stopni. Łazik posiada też broń- dwie wystrzeliwane rakiety.

Opis LEGO.comEdytuj

[1]To jest opis, który pochodzi z LEGO.com. Nie należy go modyfikować.

Pokaż złoczyńcom, jak sprytny może być żółw! Kraang pojmał Michelangela i uwięził go w laserowej celi w swoim laboratorium. Użyj ostatniego kawałka pizzy, aby wyślizgnąć się z więzienia! Przełóż pizzę między prętami klatki, aby żołnierz poślizgnął się na niej i upadł! Potem użyj funkcji wybuchu klatki Michelangela, aby uciec! Po uwolnieniu się, stań do walki z Kraangiem, pilotującym groźną machinę kroczącą z dwoma wystrzeliwanymi rakietami laserowymi. Przygotuj się na szaleńczą podróż przez miejskie kanały, kiedy Kraang odłączy nogi machiny kroczącej, tworząc latającą kapsułę ratunkową! Nie pozwól mu uciec! Zestaw zawiera 3 minifigurki: Michelangela, żołnierza i 1 postać: Kraanga.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki