FANDOM

Zagadki pierścienia
79000
Numer: 79000
Seria: The Hobbit
Wprowadzony do sprzedaży w: 2012 r.
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 2
Opakowanie: Pudełko

79000 Zagadki pierścienia - zestaw klocków LEGO z serii The Hobbit służący do złożenia modelu skały przy, której mieszkał Gollum we wnętrzu góry, jego łódkę oraz dwie minifigurek wraz z akcesoriami: Bilba Bagginsa i Golluma. Został zrealizowany w grudniu 2012 r. Od 8 roku życia.

Opis Edytuj

Zestaw zawiera 105 części. Mają one głównie szary i ciemnoszary kolor. Wśród akcesoriów dla minifigurek są m. in.: miecz i rybę.

Skała Edytuj

Głównym modelem, jakim buduje się jest skała z ukrytym pierścieniem. Ma ona otwierany, niczym drzwi szafy przód. W środku znajduje się nieduży sześcian z przypiętym do niego pierścieniem. Sześcian ten zamontowany jest na ruchomej osi, co sprawia, że po przekręceniu pokrętła obraca się ukazując lub zakrywając pierścień. Wymiary modelu wynoszą ok.: 6 cm wysokości, 7 cm szerokości i 6 cm głębokości.

Łódka Edytuj

Drugim modelem jest niewielka łódka Golluma. Jest ona zbudowana z brązowych klocków i zdobią je ręce szkieletów i kość. Łódka może pomieścić jedną minifigurkę. Wymiary tego modelu wynoszą ok.: 1,5 cm wysokości, 6 cm długości i 3 cm szerokości.

Cytat z LEGO.com Edytuj

LEGO.com-icon-yellow

Na brzegu podziemnego jeziora pod Górami Mglistymi uzbrojony w żądełko Bilbo Baggins odkrywa magiczny pierścień, niedawno zgubiony przez pokracznego Golluma. Użyj funkcji odsłaniania, aby zabrać złoty pierścień! Strzeż się jednak — tylko Gollum, pływający łodzią wykonaną ze skór i kości goblinów, zna drogę do wyjścia. Czy nasz bohaterski hobbit rozwiąże zagadki Golluma i ucieknie z pierścieniem, zanim Gollum zorientuje się, że jego ssskarb przepadł? Sam zdecyduj, budując i odgrywając tę słynną scenę z filmu Hobbit: Nieoczekiwana podróż.

Minifigurka Edytuj

Galeria Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj

p • d • eZestawy z serii LEGO The Hobbit
79000 Zagadki pierścienia79001 Ucieczka przed pająkami z Mirkwood79002 Atak Wargów79003 Nieoczekiwane zebranie79010 Bitwa z królem goblinów79011 Zasadzka w Dol Guldur79012 Armia elfów z Mrocznej Puszczy79013 Pościg w Mieście na Jeziorze79014 Bitwa w Dol Guldur79015 Walka z Czarnoksiężnikiem79016 Atak na Miasto na Jeziorze79017 Bitwa Pięciu Armii79018 Samotna GóraBard the Bowman