FANDOM

777 Schodów
Universum: LEGO Bionicle
Klasa: Budowla

777 Schodów - zejście prowadzące do Komnaty Życia.

HistoriaEdytuj

Ponad 100,000 lat temu, dwie Wielkie Istoty podróżowały do Voya Nui z Maską Życia. Dotarłwszy do góry Valmai rozpoczęły ostrzeliwać jej zbocze, tworząc w ten sposób 777 schodów, a także, wzdłuż nich różne pomieszczenia: Komnata Śmierci, Strefa Koszmarów i na końcu Komnata Życia. Strażnicy, tacy jak Irnakk i Protodax zostali postawieni wzdłuż schodów by zagwarantować bezpieczeństwo ukrytej maski, mieli wyzywać do walki każdego kto podróżował po schodach. Dodatkowo, wejście do schodów na Pas Zieleni zostało zamaskowane fałszywą kamienną ścianą.

W trakcie Wielkiej Dezorganizacji, Toa Jovan i jego drużyna udali się na dół by użyć tam Igniki.

Później, Vezon zszedł po schodach na sam dół, wziął Ignikę i został z nią połączony. Jeszcze później, w trakcie walki Hakanna i Thoka na Zielonym Pasie, eksplozja ciepła zniszczyła fałszywą ścianę. Piraka udali się później na dół, a za nimi Toa Inika. Po pewnym czasie Piraka zostali złapani w kamienne cylindry, a twórca 777 Schodów powiedział, że jeśli jednocześnie pociągną dźwignię zostaną uwolnieni. W dodatku, jeśli jeden pociągnie przed resztą on zostanie uwolniony. Reidak zrobił to i Piraka wylądowali w zbiorniku wody i uciekli na płacie magmy. Toa Inika też tam dotarli i rozpoczeli walkę, wygraną przez Piraka. Sześć Skakdi potem udało się do Komnaty Życia.

Moment po ściganiu Igniki, Toa Inika podążyli tą samą drogą jaką przyszli. Strażnicy nic nie robili by ich zatrzymać, ponieważ mieli zatrzymywać tylko schodzących na dół. Kiedy Toa wchodzili na górę, poemat o Dole uformował się na ich stopach:

To jest opis pochodzący z {{{Source}}}. Nie należy go modyfikować.

{{{Description}}}

pde Miejsca w świecie LEGO Bionicle
Ciała niebieskie:
Aqua MagnaBara MagnaBota MagnaŚciana Gwiazd
Krainy, środowiska, zbiorniki wodne, góry itp.:
Miejscowości:
Ko-KoroKoloseumLe-MetruStalaktytowa wioska
Budowle, pomieszczenia i urządzenia:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki