FANDOM

Nazwa nieznana
Za dużo czasu upłynęło i brakuje wiarygodnych źródeł, aby ustalić oficjalną polską nazwę tego zestawu.
'
7715
Numer: 7715
Seria: Pociąg
Wprowadzony do sprzedaży w: 1985 r.
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 5
Opakowanie: Pudełko

7715 - zestaw klocków LEGO System z serii Pociąg do budowy pociągu pasażerskiego, peronu, torów i 5-iu minifigurek wraz z akcesoriami: trojga pasażerów, maszynisty i zawiadowcy. Został wprowadzony do sprzedaży w 1985 r.[1]

Opis Edytuj

Zestaw zawiera 449 części[1]. Jako główny model składa się z nich pociąg pasażerski złożony z parowozu i dwóch wagonów oraz peron. Lokomotywa i wagony połączone są ze sobą za pomocą magnesów.

Parowóz Edytuj

Parowóz jest czarno-czerwony. Ma otwierane drzwi. Zdobią go naklejki z białymi napisami DB i numerem składu będącym zarazem numerem zestawu. Model nie posiada własnego napędu, ale w instrukcji pokazane jest, w jaki sposób można dodać napęd elektryczny.

Wagony Edytuj

Wagony są identyczne. Mają czerwono-niebieskio-szarą kolorystykę. Każdy z nich mieści w sobie dwa krzesełka dla podróżnych oraz półkę na bagaż. Drzwi otwierają się. Nalepki są takie same jak na lokomotywie, a także są wśród nich oznaczające klasę wagonu (1 i 2).

Peron Edytuj

Peron jest niezbyt dużą szarą platformą stojącą na czarnych podporach. Prowadzą na nią dwa schodki. Na peronie stoi tablica z rozkładem jazdy (naklejka).

Tory Edytuj

W zestawie znajdują się tory pozwalające ułożyć kolista trasę. W instrukcji zamieszczone są ponadto plany ułożenia różnych tras przy użyciu większej ilości torów.

Model alternatywny Edytuj

Z tych samych klocków można złożyć również pociąg towarowy z lokomotywą spalinową. Plany jego budowy znajdują się również w instrukcji.

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 7715-1: Push-Along Passenger Steam Train w serwisie Brickset