FANDOM

Clone Troopers vs. Droidekas Battle Pack
250px
Numer: 75000
Seria: Gwiezdne Wojny: Wojny Klonów
Wprowadzony do sprzedaży w: 2013
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 4

75000 Clone Troopers vs Droidekas Battle Pack to zestaw z serii Star Wars: The Clone Wars, wydany w roku 2013. Jest to jeden z tak zwanych zestawów bitewnych.

OpisEdytuj

Zestaw ten zawiera instrukcję budowy i 124 części. Można z nich zbudować 2 minifigruki: Żołnierza Klona oraz Żołnierza Klona Sierżanta, a także dwie Droideki. Oprócz części do budowy minifigurek, zestaw zawiera części do budowy terenowego centrum dowodzenia należącego do Wielkiej Armii Republiki. Chociaż jest to niewielki model, to został wykonany dość szczegółowo. Posiada jedną część z nadrukiem - konsoletę. Wieża może zostać łatwo otwarta i odchylona do tyłu, co pozwala wystrzelić z jej wnętrza jeden ukryty pocisk prztyczkowy. W modelu przeważają kolory umiarkowany kamienny szary, kamienny ciemnoszary, czarny i ciemnoczerwony.

Opis LEGO.com Edytuj

Obserwuj horyzont ze stanowiska dowódcy klonów! Korzystając z elektronicznej lornetki wypatruj dwóch droidów-niszczycieli, zbliżających się do jego pozycji. Pomóż klonowi-żołnierzowi odeprzeć toczące się droidy za pomocą rakiety z ukrytej wyrzutni! Odtwarzaj bohaterskie starcia z filmu „Gwiezdne Wojny: epizod II — Atak klonów”. Zestaw zawiera 2 minifigurki z wyborem broni i dodatkami: dowódcę klonów i klona-żołnierza.

GaleriaEdytuj

MinifigurkiEdytuj

ZestawEdytuj

Linki zewnętrzneEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki