FANDOM

Jedi Defense I
7203.JPG
Numer: 7203
Seria: Star Wars
Wprowadzony do sprzedaży w: 2002
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 3

7203 Jedi Defense I - zestaw z serii Star Wars wydany w 2002 roku. Składa się z 58 klocków.

Opis Edytuj

Zestaw składa się z dwóch Droidek i Obi-Wana Kenobiego jako padawana. Droideki są większe od minifigurki, mają trzy nogi i przeźroczysty klocek pod nimi, aby pomóc im w samodzielnym staniu. Szkielety droidek są ruchome, możliwe jest złożenie ich w taki sposób, aby się toczyły. Obi-Wan Kenobi ma brązowe nogi, piaskowy tułów, na którym jest nadrukowany warkoczyk z lewej strony. Ma on także brązową pelerynę. Po złączeniu tego zestawu z 7204 Jedi Defense II powstaje pierwsza scena z flimu "Gwiezdne wojny: Mroczne widmo".

Rys fabularny Edytuj

Kiedy Qui-Gon Jinn i jego uczeń Obi-Wan Kenobi weszli na pokład fregaty Federacji Handlowej, zostali niespodziewanie zaatakowani przez Droidy Bojowe. Zostały one zniszczone, jednak gdy Qui-Gon Jinn przecinał mieczem świetlnym drzwi, Obi-Wan Kenobi sam walczył z dwoma Droidekami. Mogły one toczyć się w celu szybszego przemieszczania i posiadały zdolność do wytwarzania własnych tarcz energetycznych. Kiedy drzwi zostały przecięte, dwóch jedi wycofało się z powodu zbyt dużej siły ogniowej Droidek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki