FANDOM

Twin-Pod Cloud Car
7119.jpg
Numer: 7119
Seria: Star Wars, Classic
Wprowadzony do sprzedaży w: 2002
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 1

7119 Twin-Pod Cloud Car - to zestaw z serii Classic Star Wars wydany w 2002 roku. W skład setu wchodzi instrukcja budowy, minifigurka Lobota oraz tytułowy Twin-Pod Cloud Car, czyli Dwukadłubowy Chmurny Wóz.

OpisEdytuj

Zestaw ten składał się ze 117 części, które dzieliły się na te przeznaczone do budowy minifigruki Lobota oraz te użyte do budowy Chmrunego Wozu.

Podobnie, jak w filmie, pojazd ten jest głównie koloru czerwonego, jednak posiada też sporo szarych części. W zestawie znajduje się też kilka brązowych części. Pojazd ten składa się z dwóch kadłubów połączonych poprzeczną belką z blokiem silnika. Pojazd posiada otwierane drzwi oraz podnoszony dach, włącznie z przezroczystą szybą.

Jak były używane w filmie?Edytuj

Te statki patrolowały Miasto w Chmurach (Bespin), poza tym w filmie statki te posiadały także działka laserowe.

CiekawostkiEdytuj

  • Na początku zamierzano wprowadzić do zestawu 2 minifigurki, ale zdecydowano się na jedną.
  • Chociaż w tym secie Lobot pilotuje statek, to w Epizodzie V "Imperium Konratakuje" nigdy nie pilotował tego statku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki