FANDOM

Gresh
7117
Numer: 7117
Seria: Bionicle (Bionicle Stars)
Wprowadzony do sprzedaży w: 2010 r.
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 0
Opakowanie: Kanister

7117 Gresh - zestaw klocków LEGO z serii BIONICLE, z podserii Stars. Został wydany w 2010 roku. Służy do złożenia figurki Glatorianina imieniem Gresh. Od 6 roku życia.

Opis Edytuj

Opakowaniem zestawu jest plastikowy kanister. Zawiera on instrukcję składania oraz 19 części, z czego tylko 18 służy do budowy figurki. Zabawka jest zielona i jasnozielona. Posiada dwa srebrne ostrza.

Dodatkowy element - złoty naramiennik - nie jest potrzebny do konstrukcji tej figurki, lecz stanowi część Złotej Zbroi, którą zakłada się na Toa Tahu z zestawu 7116 Tahu, co ma swoje uzasadnienie w fabule serii z 2010 r.

Kombiner Edytuj

Elementy tego zestawu można połączyć z częściami z 7116 Tahu, 7135 Takanuva, 7136 Skrall, 7137 Piraka i 7138 Rahkshi w celu budowy figurki Gaardusa.

Cytat z LEGO.com Edytuj

LEGO.com-icon-yellow

Gresh, weteran wśród wojowników Glatorian, jest gotowy do znajdowania nowych sojuszników i do walki z nowymi wrogami o wolność swoich ludzi. Obdarowany mocą żywiołów przez Mata Nui będzie używał swoich umiejętności zdobytych w walce z wojownikami Skrall, aby odpierać ataki armii Makuta.

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki