FANDOM

Smok nindroid
250px
Numer: 70725
Seria: Ninjago
Wprowadzony do sprzedaży w: 2014
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 5

70725 Smok nindroid jest zestawem serii Ninjago. Zawiera Senseia Garmadona, Lloyda Garmadona, Mrocznego Wu, Generała Cryptora, Nindroida, samochód Nyi oraz Smok Nindroid. (Cena katalogowa: 349.99 zł).

OpisEdytuj

Zestaw ten zawiera instrukcję oraz 691 klocków. Można z nich zbudować pięć minifigurek: Lloyda Garmadona, Senseia Garmadona, Mrocznego Wu, Generała Cryptor i Nindroida oraz samochód Nyi i samego Smoka Nindroida.

Głównym kolorem karoserii samochodu Nyi jest biały. Ma dwa koła mniejsze, dwa większe. Felgi mają kolor złoty. Z przodu widnieją dwie złote katany oraz dwie przednie lampy. Z tyłu znajduje się siedzenie wraz z flagą. Dodatkowo obok znajdują się dwa działka oraz hak. Siedzenie obraca się dookoła. (Pojazd przeznaczony dla Lloyda i Sensei'a Garmadona).

Sam smok jest natomiast mroczny i ogromny. Jest stworzony ze stali, dlatego jest prawie cały srebrny. W niektórych miejscach pojawia się kolor fioletowy (m. in. na skrzydłach). Ma cztery łapy. Pośrodku jest miejsce dla prowadzącego smoka. Natomiast nad owym miejscem jest działo, ktore za pociągnięciem dźwigni może wystrzelić pocisk! A pomiędzy działem, a miejscem dla pilota znajdują się - z prawej i lewej strony - dwa ogromne ostrza, które potrafią przeciąć wiele pojazdów! Ma również ogon, dwa rozłożyste skrzydła oraz ogromną, ruchomą paszczę. Znajduje się tu także klatka (wysuwana przed miejscem dla pilota). (Jest to pojazd przeznaczony dla Mrocznego Wu, Generała Cryptora oraz Nindroida).

Opis z LEGO.comEdytuj

LEGO.com-icon-yellow.png To jest opis, który pochodzi z LEGO.com. Nie należy go modyfikować.

Wejście smoka nindroida! Sensei Garmadon i Lloyd próbują uciec samochodem Nyi z technoostrzem, ale w potężnym smoku ścigają ich nindroidy i Sensei Wu, który przeszedł na stronę zła. Uważaj na wirujące piły tarczowe na ogromnych skrzydłach i unikaj rakiet wystrzeliwanych z działa. Nie daj się schwytać w mechaniczną paszczę i ogromne szpony ani trafić machającym ogonem. Za sterami stoi mroczny Wu, a dwa uzbrojone nindroidy tylko czekają, by wskoczyć do walki. Nie pozwól im schwytać ninja i uwięzić go w ukrytej celi, by jego mocą zasilić smoka. Umknij samochodem Nyi, odpierając wrogów dzięki harpunowi i rakietom wystrzeliwanym z ukrytych dział. Zestaw zawiera 5 minifigurek wraz z bronią: Senseia Garmadona, Lloyda, mrocznego Wu, Generała Cryptora i nindroida.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki