FANDOM

Piorunowy pojazd
250px
Numer: 70723
Seria: Ninjago
Wprowadzony do sprzedaży w: 2014
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 3

70723 Piorunowy pojazd jest zestawem serii Ninjago. Zawiera Jay'a, Cole'a oraz Nindroida, Piorunowy pojazd oraz działo Nindroida. (Cena katalogowa: 129.99 zł).

OpisEdytuj

Zestaw ten zawiera instrukcję oraz 334 klocki. Można z nich zbudować trzy minifigurki: Jay'a, Cole'a oraz Nindroida. Składamy z nich także Piorunowy pojazd oraz działo Nindroida.

Główna część działa jest okrągła. Wsparta jest czterema nóżkami. Po bokach znajdują się dwa uchwyty, do przetrzymywania Techno Ostrza. Na samej górze tego działka widnieje mała piła. Z przodu są dwa czerwone działka. Po odłączeniu od działa służą jako broń dla Nindroida. (Działo przeznaczone dla Nindroida).

Piorunowy pojazd składa się z dwóch części: pojazdu Jay'a i robota Cole'a. Oba pojazdy łączą się. Pojazd Jay'a jest niebieski z elementami czerni. Porusza się dzięki dwóm przednim gąsienicom oraz tylnym dwóm kołom. Pojazd po rozłączeniu można przeyczepić do uchwytu, co powoduje że kokpit znajduje się trochę wyżej. Po takim rozłączeniu na boki przesuwają się działka. Po obu stronach kokpitu widnieją złote katany. (Pojazd przeznaczony dla Jay'a).

Natomiast robot Cole'a jest cały czarny, ze złotym pancerzem nóg i zielonym elementem pod miejscem dla sterującego. Nad miejscem dla sterującego, po prawej i lewej stronie znajduje się pancerz, na którym widnieje znak żywiołu ziemi. Ręce tego robota mają działko. (Robot przeznaczony dla Cole'a).

Opis z LEGO.comEdytuj

LEGO.com-icon-yellow To jest opis, który pochodzi z LEGO.com. Nie należy go modyfikować.

Dołącz do Cole’a i Jaya w walce przeciwko nindroidom w pełnym niespodzianek piorunowym pojeździe ninja. Przyczep naziemnego mecha Cole’a do tylnej części pojazdu terenowego Jaya. Włącz przyspieszenie i z łatwością pokonaj trudny teren na mocnych gąsienicach z przodu i ogromnych tylnych kołach. Gdy nindroid zaatakuje z podwójnego działka laserowego, odczep naziemnego mecha Cole’a i odeprzyj wrogów podwójnymi blasterami. Przestaw niesamowity piorunowy pojazd w tryb bojowy, by wystrzeliwać ukryte rakiety i ładować nowe, aż ninja zwyciężą! Zestaw zawiera 3 minifigurki z bronią: Cole’a, Jaya i nindroida.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki