FANDOM

Atak OverBorga
250px
Numer: 70722
Seria: Ninjago
Wprowadzony do sprzedaży w: 2014
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 2

70722 Atak OverBorga jest zestawem serii Ninjago. Zawiera Lloyda Garmadona, Cyrus Borga w postaci OverBorga, część ulicy z hydrantem i zielonym koszem, motor Lloyda oraz pojazd OverBorga. (Cena katalogowa: 79.99 zł).

OpisEdytuj

Motor Lloyda jest zielony z elementami złotego. Jest on pojazd bez praktycznie żadnej specjalnej funkcji. (Motor przeznaczony dla Lloyda).

Pojazd OverBorga jest pojazdem gąsienicowym, jednośladowym. Po bokach znajdują się dwa średnie ostrza. Pojazd jest dość rozbudowany. Z tyłu znajduje się miejsce dla kierującego. Cały pojazd jest ciemny, z elementami czerwieni i fioletu. OverBorg siedzi na odczepianym krześle z odnóżami. (Pojazd przeznaczony dla OverBorga).

Opis z LEGO.comEdytuj

LEGO.com-icon-yellow To jest opis, który pochodzi z LEGO.com. Nie należy go modyfikować.

Technologia przemieniła Cyrusa Borga w OverBorga, który chce przejąć kontrolę nad nowym miastem Ninjago i schwytać Zielonego Ninja. Pomóż Zielonemu Ninja uciec w bezpieczne miejsce na superszybkim motorze ze złotymi ostrzami. OverBorg naładował się w mechanicznym fotelu i ściga Zielonego Ninja swoim terenowym motoczołgiem, niszcząc drogę dwiema superszybkimi piłami tarczowymi. Uchyl się przed atakami laserów, wjedź na rampę i przeskocz nad groźną maszyną OverBorga! Zestaw zawiera 2 minifigurki z bronią i dodatkami: OverBorga i Lloyda.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki