FANDOM

Pojazd bojowy Kaia
250px
Numer: 70721
Seria: Ninjago
Wprowadzony do sprzedaży w: 2014
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 2

70721 Pojazd bojowy Kaia jest zestawem serii Ninjago. Zawiera KaiaGenerała Cryptora oraz pojazd bojowy. (Cena katalogowa: 79.99 zł).

OpisEdytuj

Zestaw ten zawiera instrukcję oraz 196 klocków. Można z nich zbudować dwie minifigurki: Kaia i Cryptora. Tworzymy z nich także sam pojazd.

Pojazd bojowy Kaia jest czerwony z pojedynczymi elementami czerni. Z obu stron kokpitu znajdują się małe skrzydła. Z tyłu za kokpitem widnieją dwa długie skrzydła. Pojazd ten ma nad kokpitem skrzydła. Musi uważać na torpedy z broni Cryptora. (Pojazd przeznaczony dla Kaia).

Opis z LEGO.comEdytuj

LEGO.com-icon-yellow To jest opis, który pochodzi z LEGO.com. Nie należy go modyfikować.

Kai zarekwirował cywilny pojazd i dzięki swojemu technoostrzu przerobił go na niesamowity, czerwono-złoty myśliwiec ninja! Startuj i śmigaj między drapaczami nowego miasta Ninjago z Kaiem za sterami. Wystrzel rakiety ze złotymi głowicami pod nogi podłego Generała Cryptora i unikaj strzałów z jego laserowej rakietnicy przeciwlotniczej. Pokonaj Generała Cryptora, a potem odchyl skrzydła w tył, żeby przyspieszyć i uciec. Zestaw zawiera 2 minifigurki z bronią i dodatkiem: Kaia i Generała Cryptora.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki