FANDOM

70707 CLS-89 Eliminator - zestaw klocków LEGO System z serii Galaxy Squad służący do złożenia tytułowego mecha drużyny pomarańczowych, pająka, osy oraz dwóch minifigurek: Ashlee Starstrider i Robota Pomocnika. Do sprzedaży trafił w 2013 roku.

Opis Edytuj

Zestaw zawiera 440 elementów, naklejki oraz dwie instrukcje. Klocki są głównie w kolorze: białym, pomarańczowym i zielonym.

CLS-89 Eliminator Edytuj

Tytułowy mech zbudowany jest zarówno z klocków typu System jak i Technic. Posiada pomarańczowo-białą kolorystykę z niewielkim dodatkiem szarych i czarnych elementów. Jego ręce są zakończone wielolufową bronią każda, z czego prawa w rakiety, które można wyciągać w czasie zabawy. Po rakiecie znajduje się również pod skrzydłami za kokpitem. Rękoma, skrzydłami, a także nogami można poruszać. Może się obracać w pasie. Kokpit wraz ze skrzydłami daje łatwo się odłączyć od reszty modelu tworząc coś w rodzaju małego samolotu. Wymiary CLS-89 Eliminatora wynoszą ok.: 22 cm wysokości, 16 cm długości i 15 cm szerokości.

Minifigurki Edytuj

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyny zestaw w serii LEGO Galaxy Squad, który nie zawierał ludzików-kosmitów.