FANDOM

Pogromca robaków
70705
Numer: 70705
Seria: Galaxy Squad
Wprowadzony do sprzedaży w: 2013 r.
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 4
Opakowanie: Pudełko

70705 Pogromca robakówzestaw klocków LEGO System z serii Galaxy Squad, wprowadzony do sprzedaży w styczniu 2013 r. (w Polsce w marcu 2013 r.). Służy do skonstrułowania trzech pojazdów oraz czterech minifigurek: Ashlee Starstrider, Jacka Fireblade'a, Robota-pomocnika i Komaroida.

Opis Edytuj

Pojazd obcych Edytuj

Pojazd obcych swoim wyglądem przypomina sporych rozmiarów ważkę. Składa się go głównie z jasnozielonych i czarnych klocków. Na grzbiecie ważki, pomiędzy podwójną parą skrzydeł znajduje się miejsce na posadzenie minifigurki kosmity.

Pogromca robaków Edytuj

Tytułowy Pogromca robaków to sporych rozmiarów pojazd latający. Buduje się go głównie z białych i pomarańczowych elementów. Jest uzbrojony w liczne rakiety, które można "odpalać" poprzez wysunięcie ich z uchwytów.

Łazik Edytuj

Od statku powietrznego można oddzielić sześciokołowy pojazd lądowy z wyrzutnią czterech rakiet znajdującą się z tyłu łazika. Składa się on z białych, jasnoszarych, czarnych i pomarańczowych klocków.

Minifigurki Edytuj

Cytat z LEGO.com Edytuj

LEGO.com-icon-yellow

Śmiercionośna obca ważka usiłuje schwytać pomarańczowych bohaterów z Galaxy Squad w swój kokon. Ruszaj do bitwy wraz z pomarańczowymi bohaterami — Jackiem Fireblade'em i Ashlee Starstrider — w „Pogromcy robaków”! Naciśnij przycisk, aby rozdzielić „Pogromcę” na wytrzymały pancerny łazik i szybki statek szturmowy, atakujący owady z powietrza! Użyj wystrzeliwanych rakiet i dział laserowych, aby odesłać wrogie insektoidy tam, gdzie ich miejsce! Zestaw zawiera 4 minifigurki: Jacka Fireblade'a, Ashlee Starstrider, robota-pomocnika i skrzydlatego obcego komaroida z uzbrojeniem i kokonem.