FANDOM

Świątynia Światła
260px
Numer: 70505
Seria: Ninjago
Wprowadzony do sprzedaży w: 2013 roku
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 5

70505 Świątynia Światła to jeden z największych zestawów z serii Ninjago, wydanych w 2013 roku. Przedstawia Świątynię Światła mieszczącą się na Wyspie Ciemności. To właśnie w niej zostały wykute Złote Bronie Spinjitzu.

OpisEdytuj

Zestaw ten zawiera instrukcję budowy oraz 565 części. Z części tych można było zbudować pięć minifigurek (Lloyda Garmadona, jako złotego Ninja, Senseia Wu, Garmadon i dwóch Kamiennych Wojowników) oraz samą Świątynię Światła i Złotego Mecha.

Złoty Mech to robot kierowany przez Złotego Ninja. Ma humanoidalną budowę, posiada około dziesięciu ruchomych stawów, w tym kulowe i pokrętłowe. Posiada masywne nogi oraz dobrze zbudowane ręce zaopatrzone w palczaste w dłonie. Korpus mecha może pomieścić w sowim kokpicie jedną minifigurkę. Pilot siedzący w kokpicie ma nad sobą ruchomy daszek przypominający tradycyjny chiński kapelusz (jakby powiększona wersja kapelusza Senseia Wu). Robot zaopatrzony jest w podłużną złotą katanę, którą można umieścić w jego dłoni. Także na plecach ma zamontowane dwa ostrza. W Złotym Mechu przeważają kolory: ciepły złoty, biały i chłodny żółty. Występują w nim także czarny, kamienny ciemnoszary i umiarkowany kamienny szary, jak również części z nadrukiem.

Świątynia Światła to wielopoziomowa budowla, w której skrywane są Bronie Żywiołów. Świątynia posiada rozsuwane dwa skrzydła: w jednym mieścił się stojak na bronie, natomiast w drugim roślinka. W każdym skrzydle na ścianie wisi jeden lampion, oba skrzydła mają też złote barierki. Główna część budynku zawiera: na parterze gong oraz palenisko, natomiast na piętrze miejsce na cztery Bronie Żywiołów. Z dachu Świątyni Światła wyrastają dwie okrągłe wieże zwieńczone złotymi posążkami smoków. Na piętro świątyni prowadzą dwie drabinki. Podstawy budowli stanowią sporej wielkości płytki konstrukcyjne koloru ceglanożółtego. W całej Świątyni przeważają kolory: jasnoczerwony, ciemnoczerwony, biały, chłodny żółty, kamienny ciemnoszary i czarny. Płomień z paleniska jest dwukolorowy i przezroczysty. Część elementów ma także nadruki lub naklejki w stylu chińskich malowideł.

Cena katalogowa tego zestawu wynosi 299,99 zł.

Opis Lego.comEdytuj

LEGO.com-icon-yellow To jest opis, który pochodzi z LEGO.com. Nie należy go modyfikować.

Rozpoczęła się ostateczna bitwa o krainę Ninjago! Poprowadź sensei Wu i Lloyda, złotego ninja, głęboko do wnętrza świątyni światła. Prześlizgnij się potajemnie do serca świątyni, nie zwracając uwagi lorda Garmadona ani jego sług, i umieść 4 miecze żywiołów na swoich miejscach. Połączona moc żywiołów pozwoli obudzić złotego mecha przed ostateczną bitwą! Otwórz świątynię, wskocz do kokpitu złotego mecha, weź do ręki złoty miecz i walcz o wolność Ninjago! Zestaw zawiera złotego mecha i 5 minifigurek wraz z bronią: Lloyda (złotego ninja), lorda Garmadona, sensei Wu, zwiadowcę i wojownika.

GaleriaEdytuj

MinifigurkiEdytuj

ZestawEdytuj

En:70505 Temple of Light Fr:70505 Le temple de la lumière De:Tempel des Lichts 70505