FANDOM

Atak skunksa
70107
Numer: 70107
Seria: Legends of Chima
Wprowadzony do sprzedaży w: 2013 r.
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 1
Opakowanie: Pudełko i plastikkowana tacka

70107 Atak skunksazestaw klocków LEGO z serii Legends of Chima, służący do zbudowania Speedora, rampy, przeszkody i minifigurki Skinneta wraz z akcesoriami. Do sprzedaży został wprowadzony we września 2013 r. Od 6 roku życia.

Opis Edytuj

Zestaw składa się z 97 części, w tym z pięciu kart do gry Speedorz. Klocki są w kolorach: białym, czarnym. jasnozielonym, ciemnozielonym, czerwonym, jasnoszarym, ciemnoszarym, niebieskim i jasnoniebieskim. Niektóre z nich, jak np. elementy wyobrażające CHI, są przejżyste.

Speedor składa się z jedensatu części. Jego przód przypomina głowę skunksa. Miejsce na minifigurkę Skinneta jest w tylnej części. Są tam też przyczepiona pnącza. Koło wprawia się w ruch za pomocą plastikowej, sztywnej linki.

Drugim modelem jest niewielka czarno-zielona rampa, ozdobiona kłami i pnączami.

Ostatnią konstrukcją jest przeszkoda w kształcie wilczej głowy. Z tyłu przymocowana jest na długiej osi tarcza. Po trafieniu w nią speedorem, górna część głowy unosi się, a umieszczona wewnątrz paszczy wilka kulka wypada.

Gra Edytuj

Gra związana z tym zestawem polega na puszczeniu speedora, w taki sposób, aby najechał na rampę, wyskoczył i trafił w tarczę nad głową wilka.

Minifigurka Edytuj

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyny zestaw z minifigurką Skinneta.
  • Cena katalogowa zestawu wynosiła 64,99zł.

Linki zewnętrzne Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki