FANDOM

Prywatny samolot - górnopłat
6673
Numer: 6673
Seria: Miasto, podseria Lotnisko
Wprowadzony do sprzedaży w: 1990 r.
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 1
Opakowanie: Pudełko

6673 Prywatny samolot - górnopłat[1] - zestaw klocków LEGO z serii Miasto, z podserii Lotnisko do budowy jednoosobowego samolotu. Został wprowadzony do sprzedaży w 1990 r.

Opis Edytuj

W skład zestawu wchodziło 68 elementów, z których można było zbudować tytułowy samolot, mini warsztat i jedną minifigurkę pilota.

Samolot Edytuj

Model samolotu składał się z 56 klocków, głównie w kolorach białym (dół kadłuba i skrzydła) i niebieskim (góra kadłuba), a także w niewielkim stopniu w czerwonym (linia horyzontalnie oddzielająca białą i niebieską część kadłuba), jasnoszarym (golenie podwozia) i czarnym (śmigła, koła i specjalny klocek wewnątrz kokpitu z wymalowanymi zegarami, imitujący pulpit sterowniczy). W samolocie nie brakowało również półprzezroczystych części, które wyobrażały szyby i lampki sygnalizacyjne na skrzydłach i ogonie.

Warsztat Edytuj

7 klocków służyło do złożenia niewielkiego warsztatu, w którego skład wchodził czerwony stojak na klucz i biało-czerwono-żółta (barwy Shell) beczka z paliwem. Beczka miała u góry przymocowany wąż zrobiony ze sznurka umożliwiający "zatankowanie" samolotu.

Minifigurka Edytuj

Pln038

Pilot

Z czterech ostatnich elementów składało się minifigurkę pilota. Posiadał on czerwone nogi i czapkę z daszkiem oraz niebieski tors z białymi rękawami. Jego głowa była standardową głową tamtego czasu - żółta z dwoma czarnymi kropkami oczu i łukową, czarną linią uśmiechu.

Przypisy Edytuj

  1. Polskojęzyczny katalog LEGO na rok 1992, s. 30

Linki zewnętrzne Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki