FANDOM

Szablon:ANM

Prywatny samolot - górnopłat
250px
Numer: 6673
Seria: Lotnisko
Wprowadzony do sprzedaży w: 1990 r.
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 1

6673 Prywatny samolot - górnopłat - zestaw z podserii Lotnisko z roku 1990.

OpisEdytuj

W skład zestawu wchodziło 68 elementów, z których można było zbudować tytułowy samolot, mini warsztat i jedną minifigurkę pilota.

Model samolotu składał się z 56 klocków, głównie w kolorach białym (dół kadłuba i skrzydła) i jasnoniebieski (góra kadłuba), a także w niewielkim stopniu w jasnoczerwony (linia horyzontalnie oddzielająca białą i niebieską część kadłuba), umiarkowany kamienny szary (golenie podwozia) i czarnym (śmigła, koła i specjalny klocek wewnątrz kokpitu z wymalowanymi zegarami, imitujący pulpit sterowniczy). W samolocie nie brakowało również półprzezroczystych części, które wyobrażały szyby i lampki sygnalizacyjne na skrzydłach i ogonie.
7 klocków służyło do złożenia niewielkiego warsztatu, w którego skład wchodził czerwony stojak na narzędzia (dokładnie na klucz) i biało-czerwono-żółta (barwy Shella) beczka z paliwem. Beczka miała u góry przymocowany wąż umożliwiający "zatankowanie" samolotu.
Z czterech ostatnich elementów składało się minifigurkę pilota. Posiadał on czerwone nogi i czapkę z daszkiem oraz niebieski tors z białymi rękawami. Jego głowa była standardową głową tamtego czasu - żółta z dwoma czarnymi kropkami oczu i łukową, czarną linią uśmiechu.

Linki zewnętrzneEdytuj

en:6673 Solo Trainer

Więcej z Fandomu

Losowa wiki