FANDOM

Samochód terenowy z elastycznym zawieszeniem
6648
Numer: 6648
Seria: Miasto, Wyścigi
Wprowadzony do sprzedaży w: 1992 r.
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 1
Opakowanie: Pudełko

6648 Samochód terenowy z elastycznym zawieszeniem[1] - zestaw kloców LEGO z serii Miasto, z podserii Wyścigi[1] do budowy modelu wyścigowej terenówki. Został wprowadzony do sprzedaży w 1992 r.[1]

Opis Edytuj

Zestaw zawiera 62 części[2] w tym naklejki. Model przedstawia samochód typu buggi. Jego kolorystyka - biel, czerwień, zieleń, a także czerń - i logotypy Octanu sugerują, że samochód jest sponsorowany przez tego dostawcę paliw. Zarówno przednie jak i tylne koła posiadają własne ruchome zawieszenie. Kabina kierowcy jest osłonięta z góry łamaną szybą, którą odchyla się do tyłu, aby włożyć czy wyjąć minifigurkę. Również tylny, duży spojler jest ruchomy. Wyścigówka posiada numer startowy "5".

Kierowca Edytuj

Minifigurka kierowcy ma czarne nogi, korpus i ręce oraz żółtą głowę. Na tułowiu nadrukowane ma białe linie. Głowa posiada standardowy dla tamtych czasów nadruk: czarne kropki oczu i wygięta ku dołowi kreska ust. Jej akcesorium jest czerwony kask.

Alternatywne modele Edytuj

Z tych samych klocków można złożyć również alternatywne pojazdy, np. spychacz. Ilustracje je przedstawiające zamieszczone są na odwrocie pudełka.

Galeria Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 Katalog LEGO na rok 1992, s. 28
  2. 6648-1: Mag Racer w serwisie Brickset