FANDOM

Terenowy samochód wyścigowy
6510
Numer: 6510
Seria: MIasto, Wyścigi
Wprowadzony do sprzedaży w: 1991 r.
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 1
Opakowanie: Pudełko

6510 Terenowy samochód wyścigowy[1] – mały zestaw klocków LEGO z serii Miasto, z podserii Wyścigi[1] do budowy modelu samochodu wyścigowego typu buggy. Został wprowadzony do sprzedaży w 1991 roku.

Opis Edytuj

Zestaw zawiera instrukcję budowy oraz 34 części[2]. typu System. W kolorystyce modelu przeważa kolor czarny, lecz są także w kolorze białym, jasnoczerwonym i jasnożółtym. Samochód ma lekką konstrukcję. Jego przednie koła są małe, tylne natomiast są większe przez co jego profil jest opadający ku przodowi. Tylne koła są także szerzej rozstawione niż przednie. Jako żółtą ramę pojazdu wykorzystano element będący dyszlami w midelach zaprzęgów. Z przodu jest płaski klocek 2x2 z żółtym nadrukiem cyfry 4 i dwóch pionowych pasków. Tuż za miejscem dla kierowcy jest biała rama z dwoma reflektorami. Czerwono-czarny spojler jest ruchomy.

Minifigurka kierowcy jest ubrana w jasnoniebieski kombinezon z białymi rękawami oraz w niebieski kask. Jej twarz jest typowa dla pierwszych ludzików ma jedynie oczy w formie dwóch czarnych kropek i usmiechnięte usta.

Linki zewnętrzneEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Katalog LEGO na rok 1992, s. 28
  2. 6510-1: Mud Runner w serwisie Brickset