FANDOM

Policja - oddział szybkiego reagowania
6354
Numer: 6354
Seria: Miasto, Policja
Wprowadzony do sprzedaży w: 1990 r.
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 3
Opakowanie: Pudełko

6354 Policja - oddział szybkiego reagowania[1] - zestaw klocków LEGO z serii Miasto, z podserii Policja do budowy modeli różnego rodzaju środków transportu policji oraz 3 minifigurek wraz z akcesoriami. Został wprowadzony do sprzedaży w 1990 r.

Opis Edytuj

Zestaw zawiera 171 części[2] typu System. Buduje się z nich pięć modeli: pick-upa, przyczepę, motorówkę, śmigłowiec i motocykl. Wszystkie są utrzymane w białoczarnej kolorystyce.

Pick-up Edytuj

Pick-up ma pudełkowaty wygląd. Za sprawą dużych kół i klocków wpiętych pomiędzy nie a podwozie, jest to dość wysoki samochód. Drzwi i dach są otwierane. Wewnątrz mieści się jedna minifigurka. Z tyłu jest niewielka skrzynia, która służy do przewozu dwóch pachołków z niebieskimi lampkami i trójkąta ostrzegawczego. Światła na dachu są w stylu amerykańskim, nie europejskim.

Przyczepa Edytuj

Przyczepa jest niska, ma dwa, małe kółka i światła stopu z tyłu. Modelowi brakuje podpórki z przodu, więc po odczepieniu od samochodu opada.

Motorówka Edytuj

Motorówka ma kształt typowy dla swoich czasów wygląd - jest dość kanciasta, ma szybę osłaniającą kierowcę z przodu i boków.

Śmigłowiec Edytuj

Model śmigłowca ma ruchome oba wirniki. Z jednego boku kabiny jest kamera z czerwonym filtrem, z drugiej uchwyt na krótkofalówkę. Z przodu, pod kabiną pilota są dwa niewielkie reflektory, których kąt ustawienia można regulować.

Przypisy Edytuj

  1. Katalog LEGO na rok 1992, s. 29
  2. 6354-1: Pursuit Squad w serwisie Brickset