FANDOM

Łódź patrolowa straży przybrzeżnej i motorówka pościgowa
6353
Numer: 6353
Seria: Policja, Port
Wprowadzony do sprzedaży w: 1991 r.
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 2
Opakowanie: pudełko

6353 Łódź patrolowa straży przybrzeżnej i motorówka pościgowa[1] - zestaw klocków LEGO z serii Miasto, z podserii Port do budowy modelu okrętu patrolowego Straży Przybrzeżnej. Został wprowadzony do sprzedaży w 1991 r.

Opis Edytuj

Zetaw zawiera 175 części typu LEGO System. Większość z nich służy do złożenia dość długiego i smukłego statku. Ma on niebieskie burty i białą nadbudówkę. W tylnej części znajduje się miejsce na motorówkę. Prosty mechanizm, złożony z plastikowego haka na teleskopowym ramieniu, gumki, linki i pokrętła, pozwala na opuszczanie i ponowne wciąganie na pokład motorówki. Bęben z linką i trzpień go poruszający ukryty jest w środkowej części okrętu, pod sterówką. Sama sterownia jest prawie niczym nie osłonięty, nie licząc szyby i dwóch trójkątnych paneli służących do podtrzymania masztu radarowego, dzięki czemu jest łatwy dostęp do minifigurki. W paru miejscach przylepione są naklejki: na dziobe jest to oznaczenie jednostki C 12, a z przodu sterówki i na tórjkątnych panelach emblemat straży przybrzeżnej.

Zestaw zawiera dwa ludziki w kapokach: kapitana i kierowcy motorówki. Swoim wyglądem niczym nie różnią się od policjantów tamtych czasów- mają czarne nogi i korpusy z nadrukiem szarych guzików, kieszeni i odznaki policyjnej.

Modele alternatywne Edytuj

Z zestawu tego można również zbudować przystań z żaglówką i motorówką oraz kilka modeli różnych łodzi motorowych.

Galeria Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. Katalog LEGO na rok 1992, s. 26

Więcej z Fandomu

Losowa wiki