FANDOM

Ruchome centrum dowodzenia policji
6348
Numer: 6348
Seria: Miasto, Policja
Wprowadzony do sprzedaży w: 1994 r.
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 3
Opakowanie: Pudełko

6348 Ruchome centrum dowodzenia policji[1] - zestaw klocków LEGO System z serii Miasto, z podserii Policja. Pochodzi z 1994 r.[1] i stanowi uzupełnienie zestawu z 1993 r. - 6398 Komenda Policji.

Opis Edytuj

W skład zestawu wchodził ciągnik siodłowy z naczepą, motocykl i 3 minifigurki policjantów: oficera (z krawatem), kierowcy ciężarówki (czarna czapka z daszkiem) oraz motocyklisty. W modelu przeważają kolory: biały, czarny, niebieski i czerwony. Łącznie liczył on 306 części.

Ciągnik posiadał trzy pary standardowych kół, trzy przezroczyste szyby oraz dwanaście innych przezroczystych klocków, które spełniały funkcję świateł. Pojazd miał także otwierane drzwi i dach.

6348 tył instrukcji

Naczepa była około dwa i pół raza większa od ciągnika siodłowego. Była zaopatrzona w dwie pary standardowych kół, otwierane tylne drzwi, schodki oraz otwieraną, podnoszoną do góry boczną ścianę wraz z dachem. W naczepie znajdowała się radiostacja, komputer, lizak drogowy i krótkofalówka. Był tam też stolik, gdzie się zdejmowało odciski palców, zamontowany tuż obok radiostacji, a także dwa obrotowe krzesła. W przedniej części naczepy można było umieścić barierkę i dwa czerwone pachołki. Na dachu była zamontowana obracana i regulowana antena satelitarna oraz reflektor. Znajdowały się tam też para żółtych, przezroczystych elementów - lampek. Ponadto naczepa miała składane stopki, by mogła prosto stać po odczepieniu od ciągnika. Dzięki specjalnemu, ruchomemu połączeniu z ciągnikiem, naczepa obracała się w lewo i prawo, tak jak w prawdziwych ciężarówkach.

Do zestawu był dołączony też plakat i instrukcja budowy. Znajdowały się też w nim naklejki, między innymi umieszczane po bokach naczepy.

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Katalog LEGO na rok 1994, s. 31

Więcej z Fandomu

Losowa wiki