FANDOM

Zestaw startowy
60023
Numer: 60023
Seria: LEGO City
Wprowadzony do sprzedaży w: sierpniu 2013 r.
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 5
Opakowanie: Pudełko

60023 Zestaw startowy - zestaw klocków LEGO z serii City służący do złożenia trzech pojazdów i pięciu minifigurek: policjanta, strażaka, złodzieja, chłopca na deskorolce i lekarza wraz z akcesoriami. Został wprowadzony do sprzedaży w sierpniu 2013 r. Od 5 roku życia.

Opis Edytuj

Zestaw zawiera 272 części, naklejki, instrukcje oraz książeczkę z zagadkami i komiksami. W pudełku znajduje się również seperator klocków.

Karetka Edytuj

Karteka pogotowia ratunkowego jest biało-czerwona. W przedniej części znajduje się miejsce dla kierowcy-lekarza, a za nim przedział do transportu pacjentów. Do tego drugiego mozna się dostać poprzez otwierane, podwójne drzwi z tyłu. W środku przewozi nosze. Wymiary modelu wynoszą ok.: 6 cm wysokości, 12 cm długości i 5 cm szerokości.

Wóz strażącki Edytuj

Wóz strażacki jest czerwony z niewielkimi białymi dodatkami. Kabina kierowcy posiada otwierane drzwi. Za kabiną kierowcy jest schowek na sprzęt, np. toporek. Jest on zamykany na drzwiczki z boku pojazdu. Na dachu samochód przewozi białą drabinę. Model ma ok.: 6 cm wysokości, 12 cm długości i 5 cm szerokości.

Z wozem strażackim związana jest brązowa skrzynia z płomieniami.

Motocykl policyjny Edytuj

Motocykl policyjny jest biały. Posiada liczne niebieskie "lampki". Jego przód jest osłonięty karoserią. Z tyłu wystaje mu antena. Ma on ok.: 7 cm wysokości (liczone z anteną), 12 cm długości i 5 cm szerokości.

Galeria Edytuj