FANDOM

4547 Wagon wycieczkowy[1] - zestaw klocków LEGO z serii Pociąg z roku 1993[1] do budowy wagony wycieczkowego. Stanowi uzupełnienie zestawu 4558 Euro Express.

Opis Edytuj

W skład zestawu wchodzi szaro-czarny, dwupoziomowy wagon osobowy z panoramicznymi oknami. Składa się go z 271 elementów. Na dolnym poziomie znajdują się dwa przedziały z miejscem do spania i umywalką. Można do nich zajrzeć poprzez okna, na które w dolnej połowie mają przyklejone naklejki w białe paski. Na górnym jest jeden duży przedział z pięcioma miejscami siedzącymi, dwoma okrągłymi stolikami oraz panoramicznymi oknami, przez które podróżni mogą podziwiać widoki. Okna te z jednej strony posiadają zawiasy dzięki, którym można je przechylić i w łatwy sposób dostać się do środka. Na obu końcach wagonu znajdują się otwierane drzwi, dwa z każdego boku. Oba poziomy od zewnątrz rozdziela czerwono-biało-niebieska linia, która częściowo zrobiona jest z klocków, a częściowo z nalepek. Na model przylepia się również naklejki z logo przewoźnika (kropka w okręgu ze strzałkami po bokach) oraz symbolem na oznaczenie miejsc siedzących - postać ludzka na fotelu.

Zestaw zawera też pięć minifigurek pasażerów - dwóch kobiet i trzech mężczyzn.

Minifigurki Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Katalog LEGO na rok 1993, s. 34