FANDOM

W tym artykule znajdują się linki do nieistniejących jeszcze haseł. Jeśli możesz, zmień je w nowe artykuły.
Wagon do transportu samochodów
300px
Numer: 4544
Seria: Trains
Wprowadzony do sprzedaży w: kwietniu 1994 r.
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 1

4544 Wagon do transportu samochodów to zestaw z serii Trains z 1994 roku.

OpisEdytuj

W skład tego zestawu wchodziła instrukcja budowy, naklejki oraz części w liczbie 143. Z elementów można było zbudować:

  • minifigurkę kierowcy - przedstawiała właściciela i kierowcę auta, był ubrany w czarną koszulkę bez rękawów i jasnoniebieskie spodnie. Miał rudawobrązowe włosy i nosił okulary przeciwsłoneczne.
  • samochód - prosty biały kabriolet, posiadał przezroczystą przednią szybę koloru jasnoniebieskiego. Miał też dwie pary świateł oraz czarne detale.
  • wagon do transportu samochodów - specjalny wagon, który przystosowany był do przewozu niektórych samochodów. W wagonie przeważał kolor czarny, poza tym miał jasnożółte barierki. Pojazd posiadał także zabezpieczenia blokujące auto. Można go było połączyć z innymi wagonami za pomocą magnesów. Był przystosowany do poruszania się po każdej linii 9V.
  • platforma załadowcza - jasnoczerwona obrotowa platforma z rampą. Dzięki niej można było załadować samochód na wagon transportowy. 

GaleriaEdytuj

Linki zewnętrzneEdytuj

en:4544 Car Transport Wagon with Car

Więcej z Fandomu

Losowa wiki