FANDOM

Pług śnieżny
4533
Numer: 4533
Seria: Pociąg
Wprowadzony do sprzedaży w: 1999 r.
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 1
Opakowanie: Pudełko

4533 Pług śnieżny [1]- zestaw klocków LEGO z serii Pociąg[1] do budowy modelu pługa do odśnieżania torów. Został wprowadzony do sprzedaży w sierpniu 1999 r.[1] Od lat 7[1].

Opis Edytuj

Zestaw zawiera 58 części[2], w tym naklejki. Buduje się z nich niebiesko-czarny pług śnieżny zamontowany na wagonie kolejowym (złożony z 52). Dzięki specjalnej przekładni wirnik w trakcie jazdy obraca się. W pobliżu miejsca dla maszynisty, ktore nie jest niczym zabudowane, znajduje się srebrzysta rura wydeachowa sugerująca, że pojazd ma własny napęd, ale równie dobrze można go podczepić do przodu lokomotywy. Na bokach nalejki z obrazkiem przypominającej piorun strałki.

Minifigurka Edytuj

Minifigurka przedstawiającamaszynistę ma wygląd dość typowy dla pracowników kolei końcówi lat 90. XX w.: nogi ciemnoszare, korpus ciemnoniebieski z nadrukiem pomarańczwej kamizelki, ramiona ciemnoniebieskie, dłonie żółte, głowa żółta z nadrukiem okularów przeciwsłonecznych i uśmiechu, na głowie biały kask. Wygląd taki niebardzo pasuje do osoby mającej usuwać śnieg w pojeździe z niczym nie osłoniętym stanowiskiem pracy.

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Katalog LEGO na rok 1999, s. 36
  2. 4533-1: Train Track Snow Remover w serwisie Brickset

Linki zewnętrzne Edytuj