FANDOM

Zestaw kreatywny
17101
Numer: 17101
Seria: LEGO Boost
Wprowadzony do sprzedaży w: 2017 r.
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 0
Opakowanie: Pudełko

17101 Zestaw kreatywny - zestaw klocków LEGO z serii Boost służący do budowania i programowania robotów. Został zrealizowany we wrześniu 2017 r. Od 7 roku życia.

Opis Edytuj

Zestaw zawiera 847 klocków, zarówno typu System jak i Technic. Wśród specjalistycznych elementów znajdują się: Move Hub z funkcją łączenia się za pomocą Bluetooth, dwoma programowanymi silniki, przyciskiem aktywacji, wewnętrznym czujnikiem przechyłu oraz kontrolką; programowalny silnik; czujnik rozpoznawania kolorów, odległości i ruchu, który też pełni rolę oświetlenia. Wszystkie elementy elektroniczne działają na (nie załączone) baterie. Klocki mają głównie kolor biały, niebieski i pomarańczowy.

Do programowania modeli służy specjalna, bezpłatna aplikacja LEGO Boost, którą pobiera się ze sklepów App Store i Google Play. Działa ona na tabletach z systemem Android (5.0 lub nowsza) oraz IOS (wersja 10.3 lub nowsza). Aplikacja oprócz programu do kodowania zawiera również instrukcje dla pięciu modeli - robota Vernie'go, łazika, gitary elektrycznej, kota i linii produkcyjnej - ćwiczenia oraz ciekawe pomysły.

W zestawie oprócz klocków znajduje się również mata do ćwiczeń i plakat.

Robot Vernie Edytuj

Vernie to humanoidalny robot na gąsienicach. Można go zaprogramować, aby wykonywał określone zadania, np. podnosił i przednosił niewielkie przedmioty. Swoją twarzą potrafi okazywać swój nastrój. Reaguje na głos i dotyk. Potrafi gestykulować i rozróżniać kolory. Zdaje sobie sparwę, że jest unoszony. Na ramieniu posiada zamobtowaną wyrzutnię sprężynową pocisku o gumowej główce. Jego wysokość to ok. 27 cm.

Kot Frankie Edytuj

Kot Frankie jest robotem, którego można zaprogramować, aby zachowywał się jak domowe zwierzątko. Posiada zróżnicowane typy zachowań, np. gdy dostanie nieodpowiednie "jedzenie" to będzie nie w humorze. Ma 17 cm wysokości.

Gitara 4000 Edytuj

Za pomocą modelu Gitary 4000 można grać melodie. Jej wymiary to ok. 5 cm wysokości, 42 cm długości i 15 cm szerokości.

Warsztat/podium Edytuj

Innym modelem występującym w tym zestawie jest warsztat połączony z podium. Jest on czerwono-szary. W jego wnętrzu znajdują się szuflady, szafka, półka, imadło, gaśnica i łapki na różne narzędzia: łapatę, szczotkę, śrubokręt, różne kucze i olejarkę.

Po zewntęrznej stronie jedenj ze ścian warsztatu jest ulokowane jest podium. Jest to rodzaj balkonu wspartego na dwóch grubych, czarnych nogach, z tyłu którego znajduje się naklejka z obrazkiem czarno-białej szachownicy. Taki sam wzór mają flagi zdobiące podium.

Wymiary całości wynoszą ok. 7 cm wysokości,22 cm szerokości i 9 cm głębokości.

Łazik M.T.R.4 Edytuj

Łazik M.T.R.4 to rodzaj kołowo-gąsienicowego buldożera. Potrafi on jeździć, korzystać z lemiesza czy strzelać ze sprężynowej wyrzutni. Ma ok. 12 cm wysokości, 23 cm długości i 14 cm szerokości. Skrót M.T.R.4 znaczy Multi-Tooled Rover 4.

Linia produkcyjna Edytuj

Model ten można tak zaprogramować, aby składał z klocków LEGO małe modele. Jej parametry to ok. 27 cm wysokości, 19 cm długości i 16 cm szerokości.

Cytat z LEGO.com Edytuj

LEGO.com-icon-yellow

Spraw, by Twoje modele LEGO® ożyły!

Niesamowity zestaw kreatywny LEGO BOOST przenosi budowanie z LEGO® na zupełnie nowy poziom. Dzięki niemu zbudujesz i zaprogramujesz interaktywne, zmotoryzowane roboty i modele wyposażone w technologię rozpoznawania koloru i odległości oraz czujniki przechyłu.

Galeria Edytuj