FANDOM

Car Wash
1255.JPG
Numer: 1255
Seria: Promocyjne, Shell
Wprowadzony do sprzedaży w: 1999 r.
Dostępny w Polsce:  ?
Liczba ludzików: 2
Opakowanie: Pudełko

1255 Car Wash - zestaw klocków LEGO System, który można było otrzymać w ramach akcji promocyjnej na stacjach benzynowych Shell w 1999 roku. Służył do zbudowania myjni samochodowej, jednego auta oraz dwóch minifigurek: pracownika myjni oraz kobiety kierowcy. Zawierał 137 elementów, w tym naklejki.

OpisEdytuj

MyjniaEdytuj

Myjnia była białym budynkiem, którego boczne ściany były przszklone (okna te miały czarne obramowania). W nim znajdowały się trzy jasnoniebieskie, ogromne szczotki. Z boku budynku stał specjalny odkurzacz oraz na barierce wisiało wiaderko ze szczotką.

SamochódEdytuj

Samochód był żółty z czarnym paskiem, dwukrotnie łamiącym się pod kątem prostym, po obu bokach. W dachu znajdował się otwierany szyberdach.

MinifigurkiEdytuj

Pracownik myjniEdytuj

Minifigurka pracownika myjni miała czarne nogi i biały korpus z białymi rękami i żółtymi dłońmi. Na przodzie tułowia nadrukowaną miała po prawej stronie kieszeń, po środku linię styku obu połówek zapiete koszuli, u góry rozchylony kołnierzyk i po lewej stronie logo firmy Shell - żółto-czerwnoną muszlę. Jego głowa była żółta, miała czarną farbką namalowany prosty uśmiech, dwie kropki oczu oraz półkoliste, cienkie brwii. Na głowie ludzik nosił czerwoną czapkę z daszkiem.

Kobieta kierowcaEdytuj

Minifigurka kobiety kierowcy miała czarne nogi i biały korpus z białymi rękami i żółtymi dłońmi. Na przodzie tułowia nadrukowane miała dwie kieszenie, po środku linię styku obu połówek zapiete koszuli i u góry rozchylony kołnierzyk. Jej głowa była żółta, miała czerwone usta i czarne oczy z rzęsami. Na głowie nosiła długie, brązowe włosy.

Zobacz teżEdytuj

Linki zewnętrzneEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki