FANDOM

Select Store
1254.JPG
Numer: 1254
Seria: Promocyne, Shell
Wprowadzony do sprzedaży w: 1999 r.
Dostępny w Polsce:  ?
Liczba ludzików: 3
Opakowanie: Pudełko

1254 Select Shop - zestaw klocków LEGO System, który można było otrzymać w ramach akcji promocyjnej na stacjach benzynowych Shell w 1999 roku. Służył do zbudowania sklepu Shell, samochodu, roweru oraz trzech minifigurek: sprzedawczyni oraz dwóch klientów - kobiety i mężczyzny. Zawierał 151 elementów, w tym naklejki.

OpisEdytuj

SklepEdytuj

Budynek był biały z czarnymi ramami dwóch witryn i przeszklonych drzwi i stał na zielonej płytce budowlanej. Jego dach, który częściowo był przeszklony, był koloru jasnoszarego. Z przodu tuż pod dachem ściana była czerwona i zawierała napis Select Food Store (napis ten był naklejką).

We wnętrz sklepu znajdowała się dwupoziomowa lodówka z lodami na patyku, ukośny stolik oraz lada z kasą. Na zewnątrz po obu stronach drzwi znajdowały się stojaki na owoce i puszki (?).

Na zewnątrz budynku, na tej samej zielonej płytce, stały również kosz na śmieci oraz plansza z (naklejonym) planem najbliższej okolicy.

SamochódEdytuj

Samochód był dosyć mocno uproszczonym pikapem. Jego nadwozie było czerwone z żółtym paskiem u dołu. Miejsce dla kierowcy nie posiadało dachu.

RowerEdytuj

Rower był czerwony. Z tyłu miał przyczepiony jasnoszary kosz.

MinifigurkiEdytuj

SprzedawczyniEdytuj

Minifigurka sprzedawczyni miała czarne nogi i biały korpus z białymi rękami i żółtymi dłońmi. Na przodzie tułowia nadrukowaną miała po prawej stronie kieszeń, po środku linię styku obu połówek zapiete koszuli, u góry rozchylony kołnierzyk i po lewej stronie logo firmy Shell - żółto-czerwnoną muszlę. Jej głowa była żółta, miała czerwone usta i czarne oczy z rzęsami. Na głowie nosiła czerwoną czapkę z daszkiem.

KlientkaEdytuj

Minifigurka klientki miała białe nogi i niebieski tułów z takiż rękami i żółtymi dłońmi. Nadruk na przedzie korpusu przedstawiał detale bluzy sportowej. Głowa dziewczyny była taka sama jak sprzedawczyni, z tą tylko różnicą, że zamiast czapki miała rude włosy upięte w kucyk. Na obrazku w instrikcji to ona była właścicielką roweru.

KlientEdytuj

Trzecim ludzikiem był mężczyzna z jasnoszarymi nogami i czarnym tułowiem z czarnymi rękami i żółtymi dłońmi. Nadruk z przodu korpusu przedstawiał detale marynarki oraz czerwoną chustkę pod szyją. Głowa minifigurki była żółta i miała czarną farbką namalowany prosty uśmiech, dwie kropki oczu oraz półkoliste, cienkie brwii. Jako nakrucie głowy miał krótkie, brązowe włosy. Na ilustracji w instrucji był przedstawiony w samochodzie, w którym na ramieniu trzymał magnetofon.

Linki zewnętrzneEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki