FANDOM

Żołnierz Śmierci
Żołnierz Śmierci 1.jpg
Seria: LEGO The Lord of the Rings
Odmiany: 2
Akcesoria: hełm, peleryna, miecz

Żołnierz Śmierci - minifigurka pochodząca z serii klocków LEGO The Lord of the Rings. Przedstawia jedno z widm rycerzy, którzy kiedyś nie dotrzymali obietnicy obrony Gondoru i przez to nie mogą zaznać spokoju po śmierci. Pojawiła się w 2013 r. jako część jednego zestawu. Ma dwa warianty. W formie animowanego ludzika jest też jedną z postaci pojawiających w grze LEGO Władca Pierścieni: Gra Wideo.

Minifigurka Edytuj

Opis Edytuj

Wersja pierwsza Edytuj

Minifigurka ma oliwkowe nogi, piaskowozielony korpus, jasnooliwkowe ramiona, szare dłonie i białą głowę. Nadruk na udach przedstawia złotą kolczugę i srebrne pasy z brzegów. Na poziomej części elementu łączącego nogi namalowany jest pas z klamrą. Z przodu tułowia obrazek przedstawia rozchyloną szatę, pas, jasne, ukośne pasy i kolczugę. Twarz ludzika składa się z ciemnooliwkowych brwi, białych oczu z czarnymi obwodkami i szarymi cieniami, ciemnooliwkowych wąsów i brody oraz szarych lini na policzkach. Dzięki zawartej substancji fluorescencyjnej głowa świeci w ciemności po uprzednim wystawieniu na promienie słoneczne. Uzupełnieniem ludzika są akcesoria: materiałowa, zielona peleryna, bladooliwkowy hełm i miecz.

Wersja druga Edytuj

Druga wersja Żołnierza Śmierci różni się od poprzedniej obrazkiem na korpusie i kolorem dłoni. Nadruk przedstawia pancerz złożony z poziomych płytek, kolczugę i pas. Dłonie są brązowe.

Galeria wariantów Edytuj

Zestawy, w których występuje Edytuj

79008 Zasadzka na statku pirackim 2013 r. Tak Wersja pierwsza i druga 2

Postać Edytuj

Soldier of the Dead
Żołnierz Śmierci LWPGW.png
Seria: LEGO The Lord of the Rings
Postać wymyślona przez LEGO: Nie
Ma swoją (mini)figurkę: Tak

Gry, w których występuje Edytuj

LEGO Władca Pierścieni: Gra Wideo Edytuj

Jest jednym z przeciwników na 14 poziomie gry LEGO Władca Pierścieni: Gra Wideo. Wygląda jak pierwsza wersja minifigurki, z tą tylko różnicą, że jest prześwitujący. Jego bronią jest miecz.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki